Powered by Blogger.
kisah kita tidak sama..kisah aku kisah 1001 malam:)

salji

tempat syok. ^__^

>> Monday 15 August 2011


entry kali nie aku nak citer pasal tempat aku. sape tahu muar tu kat mana. kat sini la tempat aku tiggal sekarang. muar nie takde la best sangat. tempat shopping pon ta banyak. yang adew GIANT yang kat seberang, dengan WETEX PARADE yg boleh tahan la. walaupon tak berape best, tp ape boleh buat, tu jew yang ade kat muar nie...


.ha! nie la GIANT MUAR tu....

yang nie la WETEX PARADE...

kat sebelah wetex nie ade hotel. nama hotel nie hotel klasik. nama jew klasik,  tapi harga  untuk satu malam perrrrrhhhh memang mahal...rase nyer la.hehehe...tp entah la betol ke tak sebab aku tak pernah pulak tido kat situ. :)



lagi ape ek yang best kt muar nie. ha! kalau nak lepak2, kt tanjung emas la yang best. sebab situ btol2 kat sebelah sungai. memang nyaman la dok kat situ. berangin jew. nie la tanjung emas nyer tapi masa malam.nice kan. dapat tengok jambatan.







sebut pasal jambatan nie teringat pulak yang dulu heboh masuk paper sebab ada cerita yang kat bawah pasar kat muar nie ada ular besar la. macam anaconda beb. siap masuk tv ag wooo. misteri nusantara turun beb. mase tu memang sesak la jambatan nie...perh bukan main panjang lagi aku cerita pasal jambatan nie. korang tengok la sendiri macam mana jambatan nyer.




cukup la setakat nie cerita pasal muar nie. nanti aku sambung cerita lagi pasal muar. nantikan la entry apa pulak yang aku nak buat pasal muar.

p/s syok sendiri cerita pasal tempat sendiri. boleh jadi promoter la. hahaha ;)

5 budak penyibuk:

Haiza Sidek (bukan nama sebenar) 15 August 2011 at 22:47  

hhaahahha..ss..

charion 17 August 2011 at 01:44  

ala. tak pew la. nak kenalkan dengan muar nie. jum la datang muar.

Anonymous 17 August 2011 at 12:39  

hiikkk..best nye waktu mlm kat muar nie..penh g tp waktu siang jerk..lalala

Farhana Jafri 17 August 2011 at 13:05  

weee~!! biar btul ada anaconda?!! tak tahu plak cite sal tu! jmbatan tu lawa anyway! hik3.. will visit there one time :D

charion 17 August 2011 at 15:31  

cik chipsmore cuba la dtg waktu malam..cntik ade lampu2..
farhana jafri ala tu ada orang buat cerita. padahal tade ape pon..datang la..di alu-alukan..

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP