Powered by Blogger.
kisah kita tidak sama..kisah aku kisah 1001 malam:)

salji

"SEGMEN : BLOG GUA BERAT TAK?"

>> Sunday 21 August 2011

nie la first time aku join segmen. sebenarnyer tal taw pon ape segmen nie. tp join gak la sebeb tengok macam ada guna je. selalu kalau kita buka blog orang kita akn cakap blog orang nie berat la, lambat la nak bukak macam2 lagi la.
so kali nie aku nak tengok jugak berat ke tak blog aku nie. lambat ke tak nak loading nyer..

# kalau blog aku nie berat n lambat nak loading tolong bgtau ae.
   kalau nak kene buang yang mana tak patot ada dalam blog nie pon bgtaw.
   kalau ada yang nak bagi komen n cadangan pon bgtaw jugak maklum la, pendatang baru jd blogger nie.
   anyway THANKS YAWW..

8 budak penyibuk:

tia @ Ini Kisah Tia 21 August 2011 at 21:12  

selamat datang ke dunia blog :) hehee .. btw , Tia tak banyak komen sebab Tia masuk blog ni smooth saje .. teruskan macam ni . semakin simple blog tu , semakin matang blog tu :)

thanks sudi join segmen :)

Unknown 21 August 2011 at 23:37  

simple blog dn ringan :)

[sutera kasih] 22 August 2011 at 00:12  

blog awak ok, ringan :)
senang je sy masuk tadi..

arituarini 22 August 2011 at 02:06  

ringan je blog ni..laju..dan menarik..

Juwita Afifah 22 August 2011 at 03:47  

Agak berat bila nak scroll ke bawah. APa kata awak buang sikit widget2 yg x penting tuu. =D

http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/08/segmen-blog-gua-berat-tak.html

charion 22 August 2011 at 09:49  

okep Mrs.Farhan. saya akan cuba buang widget yg mane ta pnting.
THANKS YAWW kpd siapa yang komen :))

anamizu 22 August 2011 at 18:55  

hai..cik ana dtg dr segmen TIA ni..hehe..mase cik ana view,blog ni oke je..laju je smue keluar :)
x berat la maknenye..hehe

Leeza 6 September 2011 at 10:09  

cun..smooth je blog ni. saya suka, saya suka..hehe, miss done follow sini. jom jenguk blog miss pulak

http://misslyzeer.blogspot.com/2011/08/segmen-blog-gua-berat-tak.html

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP