Powered by Blogger.
kisah kita tidak sama..kisah aku kisah 1001 malam:)

salji

"Segmen : Jom Singgah Dan Kenal!"

>> Tuesday, 13 December 2011

Petang ni aku bukak blog piccionebblu ni pastu nampak la yang dia ada tag aku kat satu entry dia. bila tengok nampak macam menarik je, so aku pon rasa nak join jugak la. ni la segmen nye.


So kalau siapa-siapa nak join segmen nie boleh la klik kat banner atas ni ye. Jom2 kita klik ramai2.

Jemput join la sahabat ku.

oke cukup la ni. 
THANKS YAWW!

4 budak penyibuk:

fierul 14 December 2011 at 12:38  

singgah sini dari segmen yang sama ..
jemput singgah blg sya ..

jom join segmen nie plak .

http://fiesayangrul.blogspot.com/2011/12/segmen-1-segmen-aku-dan-zodiak.html

fierul 14 December 2011 at 12:38  

singgah sini dari segmen yang sama ..
jemput singgah blg sya ..

jom join segmen nie plak .

http://fiesayangrul.blogspot.com/2011/12/segmen-1-segmen-aku-dan-zodiak.html

nur syafiqah 14 December 2011 at 22:34  

selamat berkenalan :D
kite dr segmen yg sme
jemput singgah smbil minum kopi :D

http://momiemonsta.blogspot.com/2011/12/segmen-jom-singgah-dan-kenal.html

puteri nur afiqah 22 December 2011 at 14:45  

hai akak..
dri segmen yg sama
nice blog... sudah follow

http://princessdiaryme.blogspot.com/2011/12/segmen-jom-singgah-dan-kenal.html

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP