Powered by Blogger.
kisah kita tidak sama..kisah aku kisah 1001 malam:)

salji

aktiviti aku

>> Sunday 4 December 2011

Salam. rasanya dah lama aku tak update blog aku ni. kesian blg aku nie dah bersawang da. hehe

tapi kali nie aku tatao nak update pasal ape. so aku tulis pasal apa yang aku nak buat masa aku cuti nie.
aku nak download movie banyak-banyak pastu layan je movie. HAHA.
sekarang nie aku nga download drama series omputeh tajuk SUPERNATURAL. mula-mula aku ta minat tengok citer nie tapi bila da tengok cam menarik pulak citer nyer.
pastu aku nak download citer-citer yang sayang aku request kt aku. sory my dear da lama request tapi ta dapat-dapat lagi citer tu. oke rasa nyer cukup la aku tulis nie. na sambung download movie agi nie..daaaa
salam.

0 budak penyibuk:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP